Kom igen Hedda!

Slutt å drømme om det herlige livet (vi kommer aldri til å delta)
Og ikke si unnskyld (for det du aldri avga)
Men det gnager på deg når du ligger i senga
Å Gud det er så dumt at noe så nært kan være så fjernt

Du-tu-ru-tu-ru. Du-tu-ru-tu-ru.
Wo-oh!

Jeg vet at det bare er drømmer,
og det er i meg hun rømmer
For alltid.
Og jeg vet at det er falskt og bedrageri
Men det driter jeg i
for vi danser og du har så myke lepper

Åh kom igjen Lena, hva skal vi eller gjøre?
Kom igjen, Lena. Kom igjen, Lena!

Du-tu-ru-tu-ru. Du-tu-ru-tu-ru.
Du-tu-ru-tu-ru. Du-tu-ru-tu-ru.
Wo-oh!

Men ikke bryt sammen nå
Du er bare en av mange mennesker jeg tenker på
Og du kan ikke fange meg
og jeg kan ikke fange deg
for jeg vet at hele byen vil også ha deg

(Akkurat!)

Åh kom igjen Lena,hva skal vi ellers gjøre?
Åh kom igjen Lena.Kom igjen…Kom igjen...

Okej? Okej! Wooh!

Jazzhuset er fult av triks og coca cola-chicks og kicks
Han har skrevet ditt og datt
Og hun er der fra natt til natt

Og ut på synthesizer-gulvet
Inn i det herlige livet
Opp på taket
Ned over byen
Under fabrikkrøyken

Jeg ser Elvisgutter som kaster opp påskeliljer
Gatejenter med hjerte ødelagt av en frier
Når jeg går i feber ved kanalen
er jeg er glemt i morgen

Åh kom igjen Lena, hva skal vi ellers gjøre?
Kom igjen Lena.Kom igjeen…Kom igjeeen...Kom igjeeeeen…

Kommentarer

Populære innlegg