I could die for Tow Waits!

Neste uke får jeg forhåpentlig stipende mitt. There's nothing wrong with her a hundred dollars won't fix.
Jeg har veeeldig masse sminke som jeg aldri bruker. I don't need no make-up. Æsj, jeg har stygge fotballegger:. I got real scars. Faan, jeg er jævlig tøff av og til. I got hair on my chest. Jeg vil ha sommer.I look good without a shirt.

Jeg vil ha en haug nye venner, men jeg digger de jeg allerede har og hater den som aldri ringer. I'm all alone, I smoked my friends down to the filter.

Religion er litt teit, livssyn er bedre. There ain't no devil, there's just god when he's drunk. Av og til tror jeg noen passer på meg. I know Jesus loves me...maybe just a little bit more.

Jeg må øvelseskjøre mer, jeg må ta lappen så fort som mulig. Never drive a car when you're dead.

Jeg drikker masse vann og melk fordi jeg alltid blir sulten igjen en time etter middag. I don't have a drinking problem except for when I can't get a drink.

RING FOR FAAN! Please call me baby, wherever you are. Its to cold to be out walkin in the streets.

Kommentarer

Populære innlegg