Da.

Følelsen av at alt ikke går til helvete tegn på at du ikke er alene at du gjør noe bra at alt ikke bare var bortkasta de små ordene som hjelper deg videre verdens vakreste smil en mening igjen skjønnhet en begynnelse grunnen til å stå opp ny inspirasjon og kreativitet som er så fantastisk at du blir slått i bakken bare synet av det gjør meg skjelven jeg slår ned blikket du er så bra kjekk god at jeg vil er å være med deg alt ved deg er vakkert når du ikke ser på meg ser jeg på deg det er godt magen min sprenges sommerfuglene flyr igjen jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg hvor jeg skal snu meg jeg hører ikke hjemme noe sted jeg hører hjemme hos deg vi to vi er som sukker og kanel på julegrøten jeg gråter lykke kan aldri beskrives fullt og helt stykkevis og delt meningen med livet er at livet har en mening bare for å våkne tankene kan ikke være falske jeg tenker dem da er det sannheten det er så godt alt kan skje jeg bryr meg ikke jeg elsker det hjerte varme smil øyne mørke øyne betyr kjærlighetsforhold hvis du ligger på en seng utendørs vil du få mye suksess i det du foretar deg flytting gå videre i livet.

Da er jeg lykkelig.

Kommentarer

Populære innlegg