Han ser ut som om jeg trenger en øl

Øl.Musikk.Forelskelse.Gåing.Ryggsmerter.Dansing.Nytt.Dårlig.Antibac.Flyer.Hildring.Magnus Robot.Regnponcho.Guttaboyz.Bromstad.Sinne.Nach.Dårlig.Gåing.Sorg.God natt.Gåing.Bakklandet.Nach.Én øl.Sofa.Latter.Trøtt.Sykkel.05:54.

Jeg hadde glemt hvor forelska jeg blir av festival. Jeg glemmer det for hver gang. Jeg må tattovere det et sted sånn at jeg ikke skal bli så overrasket hele tiden. Eller? Overraskelser er jo bra, selv om jeg personlig ikke liker det. Men hvis man får for mange overraskelser blir man jo vant til det og det blir kjedelig.

Min musikkforelskelse fra Storås fikk jeg skrevet ned, heldigvis. Kanskje jeg skal tatovere det?

"Big Bang played when I first fell inlove, my heathbeat echoed the drum."

På nattbordskrakken ligger De Gales Hus. Stetson har nettopp funnet ut på hytteturen at Hajna ikke har spist på flere uker. Hajna må gå til ernæringsspesialist. Jeg var sulten og jeg frøs. Er det ei bok jeg skulle ønske at jeg hadde skrevet er det De Gales Hus.

Kommentarer

Populære innlegg