ÅÅÅ, jeg hater deg og jeg elsker deg.

Du skal ikkje slå hjul

Du kysser meg en velkomst og jeg spy utover fortauet, men magen min vil ikke huse ditt barn for han andre har reservert plass og vi skal få et helt lass sammen og du vil bare stå på fortauet ditt med hengekroppen og et tom smil som vender nedover og et speil som ikke sier noe som helst og pekefingeren min sier at du bare henger med hengekroppen ned.

Dette er sannheten og dette er det som skjer. Drømmer om et liv og et nytt i kroppen, selene svømmer i toppen av isvannet og slaget er ikke så hardt i dag og svien gir seg svakt.

Klørne klør og jeg ser ikke hva du tenker og det gjør at jeg tenker at dette er et feilskjær og du må slutte med å elske meg for jeg vil ikke sove med deg og ikke snakke eller le eller gråte med deg og du kan bare gi deg, din schtøgging.

Men hallo, jeg er bare full av alt og alle og du får svar på spørsmålet ditt:

Ja, sikkert, hvis det er deg.

Kommentarer

Populære innlegg