Dette er meg og sånn vil jeg ha det

Visuelt. Jeg ser at jeg har ca 118 plakater, bilder eller lignende hengende på veggene mine. Grunner til å stå opp. Svarte bøker med alle regnbuens farger. En gang veltet jeg nesten kommoden min. Røkelseholderen jeg har laget selv gikk i gulvet. Nå står den på skrivebordet mitt. Med hull og lim. To duftlys tennes nesten hver kveld. Jeg har pressebilder av folk jeg kjenner. Noen vet hvem jeg er også. Man tror man blir kjent bare ved å være seg selv. 60 bøker som jeg liker. 4 hodeplagg henger på skapdøra mi. Under senga mi er det én plastboks med tegnesaker, en annen med tegninger og utklipp. Jeg fant en gammel tegning i dag. "På denne benken var vi bare venner" sto det på den. Jeg holdt på å gråte fordi jeg husket ikke den kvelden, men så ble jeg mint på det og jeg er veldig slem av og til kom jeg på. Jeg har en drømmefanger over senga mi. Den henger ikke helt rett over hodet mitt. Det er ikke alle drømmer som børr fanges. Hun ga meg en spontan kveld. Lykke i stemmen. Er det bra å ha tre speil vendt mot gulvet?Det går bare én vei. Quelqu'un n'a dit."Ikke bli skuffa over "gaven", sendt den med bare for kos ;)". 19:29. Jeg dör af lengsel. Og håret mitt har blitt asymmetrisk. Det skulle egentlig bli pent, men nå er jeg mer usikker. Carla Bruni synger på fransk og jeg misunner henne. I natt trodde jeg jeg drømte. Det bråkte skikkelig mye. Det var i hendene mine. Jeg fant ikke noe lys eller noe og det bråkte bare mer og mer. Da jeg våknet i dag fant jeg en boks med perler på gulvet. Det lå to perler i sengen min. Vega er stedet for de pene og velstående, her koster drinken cash. En av de russiske dokkene står på kommoden. Det ser ut som hun har tenkt å hoppe. Trekanten, altså hun er laget av tre og har en kant helt nederst, hun har som tær stikker litt utenfor kanten på kommoden. Jeg skal bare sjekke. Hun står der fortsatt. Hun smiler, så jeg tror hun bare nyter utsikten. Hun får stå litt på nattbordet. Hun må jo ikke komme i andre tanker. Nå står hun på skrivebordet, det er litt mer å gjøre der.
119, det henger et ark i taket også.

Kommentarer

Populære innlegg