Dette får du vite om meg:

Hva er klokka nå?23:48
Har du noen kallenavn?For så vidt, men ingen ordentlige.
Antall lys på den siste bursdagskaka?18
Datoen du blåser de ut? 26.januar
Kjæledyr?Har hatt diverse fiske, som het ting som Hvitost, Brunost og Harry
Tatovering eller piercing?Hull i ørene.
Fødselssted?RiT
Favorittferiested?ELSKE Australia. Ditt skal jeg rømme når ting blir teit.
Noen gang vært i Afrika?Nei, men det må jeg.
Noen gang stjålet et trafikkskilt?Ikke trafikkskilt, men sånn byggeplass-skilt.
Noen gang vært med i trafikkulykker?Var med en gang det var så glatt at mamma kjørte av veien da hun skulle kjøre forbi en annen bil. Og både mamma og pappa har vært med i relativt store bilulykker…
2- eller 4- dørs bil?4
Favoritt tall og farge?26 og grønn
Favorittfilm?Jeg er Dina kanskje. Selv om Dina gjør meg gaal.
Favoritt ukedag?Torsdag
Favorittsang?Samson av Regina Spektor akkurat nå.
Favorittannkrem?Whatevur
Parfyme/cologne?Kenzo heter den vel
Hva gjør du når du virkelig skal slappe av hjemme?Tar med meg en bok og isbiter eller en stor kanne te opp til divanen.
Når var du sist på sykehuset? Da jeg besøkte pappa.
Hva slags farge er det på buksene du har på deg?Regnbuens farger. Nattbukse sjø.
Hva hører du på akkurat nå?Samson av Regina Spektor…Rart det der.
Hva gjorde du i går kveld?Prøvde å gjøre lekser og så på TV istede.
Hva var det siste du spiste?Taco Grandiosa. Flaut.
Hvordan er været hos deg akkurat nå?Mørkt og kaldt
Hvem var den siste du snakket med på telefonen?Min mor
Hva er det første du legger merke til på det motsatte kjønn?Sjarmen
Hvordan har du det i dag?Tomhetsfølelse, men den følelsen får jeg hver dag.
Hva er din favorittdrikke?Te,te,te.
Favorittsport?Sier ikke nei til litt fotball, men basse er best.
Hårfarge?Mørkebrunt
Øyefarge?Mix
Soloppgang eller solnedgang?Solnedgang
Søsken?Storesøster
Favorittmåned(er)?Mai
Favorittmat?Fiskeboller eller nachos på Grønn pepper
Siste filmen du så?…Jeg er Dina.
Er du for sjenert til å be noen ut?Nei, men jeg merker ikke at jeg har bedt noen ut før etter at jeg har gjort det.
Sommer eller vinter?Begge dele
Klemmer eller kyss?Kyss, alltid.
Forhold eller one-night stand?Forhold.
Sjokolade eller vanilje?Sjokolade.
Hva slags bøker leser du?Prøver alt.
Favoritt (selskaps-)spill?Ludo
Er du romantisk?Veit ikke, men sikkert ja
Vil du si at du er lykkelig?Når jeg ikke prøver å være det blir jeg lykkelig.
Er du forelska? Nei.
Hva er klokken nå?
00:01

Kommentarer

Populære innlegg